Jumbo Johnny/The Perfect Gift/Bravo, James Bravo
Johnny drinks too much Uber Mass and grows to monstrous proportions. Then, the day before Mother's Day, Johnny realizes he's forgotten to get his Mama a gift. Finally, Johnny finds himself caught up in the world of international espionage!