These Boots Are Made for Walkin'
Following Jazz's meltdown, Jeanette outsources help but gets disturbing feedback. Meanwhile, Jazz goes on her first date in four years. Nervous over a kiss, she tries her best to stay out of her head but struggles when a dance lesson goes awry.