Pizza Rolls, Gender Roles and Jazz Rolls
The family has a soccer match to support Jazz's weight loss efforts. Meanwhile, Jazz resumes hypnotherapy to control her binge eating, helps her friend raise money for hormones and gathers the courage to ask out Victoria.