Puffy BC/Duplicats/Agent Y
Prehistoric versions of Ami and Yumi meet and form a band. Then, the cats accidentally clone themselves in a music sampler and then try to use their superior numbers to get rid of Domo. Also, Yumi is mistaken for a spy.