Kaz Almighty/Allergic/Spaced Out
When Puffy plays a gig on the faraway island of Manugia, Kaz is mistaken for a god by the island's natives. Then, Yumi develops a sudden allergy, and Kaz convinces her that she's allergic to Ami. Also, Ami, Yumi and Kaz get abducted by ornery aliens.