Monkeys Make Very Good Brothers
After failing to "swoo" June in the bedroom, Sugar Bear suggests couples therapy, which June warily agrees to. While the folks are dealing with relationship stuff, the girls amuse themselves with ice blocking and exploding soda bottles.