The Big Apricot
Formerly Gotham City's "Best-est, Most Titillating-est, Most Exciting-est Couple Ever," Harley and Ivy have fallen into a rut. After learning that Metropolis is about to hold the "Event of the Year," they decide to finally shake things up.