Oaxaca, Nakhon Si Thammarat & NoLa
Robert Irvine sends four chefs to their first virtual stop, Oaxaca City, Mexico, where they're asked to cook with a traditional Oaxacan protein: chapulines, or grasshoppers. Next, they tackle the cuisine of Nakhon Si Thammarat, Thailand.