A Scooter Gangster and Her Camaro
Tiffany had this '89 Camaro for 20 years, but blew it up during a burnout competition nine years ago. Knowing how much she loves this car, her all-female "scooter gang" joins the Garage Squad to get Tiffany and her car back on the road.