Jacked-Up Jeep
Aaron and the Gas Monkey crew overhaul a Jeep in 24 hours to surprise a friend. Richard flips a funky gull-winged Bricklin. Daphne convinces a reluctant Richard to hire his nephew. Dennis and Richard argue over how best to sell their COPO Camaros.