Dale Jr.'s Sick Nomad
The Gas Monkey crew build NASCAR royalty Dale Earnhardt Jr. a 1956 Chevy Nomad. While Richard and Aaron travel to Dale Jr.'s Carolina home with the Nomad, the crew finds ways to cool off in the Texas heat. Also, is a pumpkin Pantera a lemon?