Paranormal Anomaly
After recording a possible Sasquatch disappearing across a river, Ronny, Mireya and Russell revisit the site and encounter more than they bargained for. Meanwhile, Bryce attempts to get to the bottom of strange reports of Bigfoot turning invisible.