He Saved Her Life, Then Took It
Betty hopes her sister’s son, Chance, is a beacon of hope in their troubled lives, but Betty sees his dark side early on. He lacks empathy and becomes violent until he explodes in a fit of rage, harming the one person who cared for him most in the world.