Spring Fever
Jeremy Keller learns shocking news as he finishes his barn. Jenny Rosenbaum gets stranded with her newborn and Mark Wacht and Livvi encounter a bear, so it's time for a McCarthy right of passage -- Livvi must to learn to shoot.