French Glam Bungalow
Chelsea and Cole mix business and friendship as they renovate their BBF's 1920s bungalow. Chelsea knows the couple's maximalist and whimsical style, so she looks to push her design to the limit with a pink fireplace and black velvet skull wallpaper.