Derrico Inferno
Even though COVID-19 has affected Halloween this year, it doesn't stop the Derricos from celebrating with a sizzling '70s dance off! Diez has his oblong head shape examined by a doctor, which has Karen and Deon pleading for a non-surgical solution.