All-Over Flavor
Guy Fieri's bathing in flavorful finds. In Santa Barbara, CA, he takes Marc Summers to check out fried rice in a bowl and burrito. Then, he's off to Vegas with Hunter for real deal Jamaican and to Florida for lobster meatballs and pork cheek empanadas.