Diesel Nation Redemption
Nobody's perfect -- not even the Diesel Brothers. Special guests such as Richard Petty and Farmtruck and AZN relive their most embarrassing moments, and Keith Spiker from the Dirty 7 has no idea what kind of redemption battle he's in for.