Diesel Brothers Vs. The World
Heavy D's plan falls apart when he plans to turn a Cummins-swapped K5 Blazer into a one-of-a-kind, off-road showpiece with a matching trailer for a big client. Sam builds maybe the most dangerous minibike the world has ever seen.