Victorian-Era Oyster Bay Estate: A Whimsical Renovation
A couple purchased a neglected Victorian-era estate in Oyster Bay, Long Island, in 2018. As they tackle renovations with a whimsical style, they discover the home once belonged to an abolitionist couple, the McCouns, and later, the Roosevelts.