Women Drivers
As the opilio crab season roars on, Sig puts Mandy at the helm in boat-crushing seas. Josh Harris struggles quash a rebellion. Elliott's new girlfriend arrives, much to his crew's chagrin. Zack Larson feels Wild Bill's wrath.