Do As the Nonnas Do
Alex Guarnaschelli and Gabe Bertaccini introduce the chefs to authentic Italian nonnas, who showcase how to make handmade pasta from scratch. Tempers flare during a team-based pasta challenge, and the losing team must vote to send home one of their own.