Super Chefs' Favorite Foods
Michael and football legend Earl Campbell dig into brisket at a famous Texas BBQ joint. Then Michael heads to Cincinnati for a bacon blue cheese burger and whips up shepherd's pie with a friend in Kansas City, Missouri.