Sit Down, Sip Some Bouillabaisse/Living in a Powder Keg
When Robochris steals the Space Whale to visit the fabled Blue Willy with the power to turn him into a "real boy," the Bravest Warriors progressively find themselves knocked out, kidnapped, then trapped inside a living, breathing whale.