Nights in Ballygran
Nucky's attempts to usher in a joyous St. Patrick's Day are undermined by Eli, Margaret and Van Alden. Arnold Rothstein worries about his role in the fixed World Series. Jimmy copes with the aftermath of a vicious attack orchestrated by Charlie Sheridan.