Guatemala: Balls, Brains & Bull's Eyes
Andrew visits Guatemala, where ancient flavors are still alive in the food today. From fresh bull testicle ceviche at the market to a Sunday dinner with possum as the main dish, Andrew tastes rich heritage in every bite.