It's Yours to Lose!
In the finale, Geoffrey Zakarian lets each of the remaining two chefs do a full restaurant takeover, setting up their restaurant with a full staff and real diners (including Geoffrey, of course). The next great restaurateur earns Geoffrey's investment.