Dive Hard With a Vengeance
Ken learns the Myrtle Irene's fate after a raging storm and Shawn uses a new tool to hunt for hotspots. Meanwhile, Emily reconnects with someone from the past, Vernon tries his luck at river mining and Kris takes a gamble.