Worldly Ways
The Kitchen's out-of-this-world host Sunny Anderson and world-traveler Andrew Zimmern join forces to get world-renowned chef Bobby Flay beat. They pick Brooklyn's finest Jared Forman and Fabio Viviani to deliver the win.