Welcome to California!
Twelve new contenders are ready to show off their 'cue to captains Bobby Flay, Anne Burrell and Sunny Anderson. In an ode to the Golden State, they serve up tacos in hopes of impressing the captains and California-inspired smoky feasts for the judges.