Craftsman and Classy Cape Cod
Keith and Evan hit the jackpot with their next two houses! The first is a classic Craftsman that Keith plans to transform with dark wood accents, and the second is a jazzed-up Cape Cod that might have the boys hanging up their shopping cart for good.