Beauty Is Functional
Designer Katie Saro transforms a primary bedroom for a couple with seven kids, finding a colorful, one-of-a-kind centerpiece that captures the spirit of their family. Back at home, she paints a folk art-inspired mural to brighten up a gloomy stairway.