Alex vs Italian
Host Eric Adjepong welcomes three chefs specializing in Italian cuisine from New York, Florida and New Jersey. In a competitive round two, judges Evan Funke and Antonia Lofaso determine if one of the chefs have the chops to beat Chef Alex Guarnaschelli.