Chickening Out
Laura arrives in Qatar, and Tiffany confronts Ronald about his bachelor party. Deavan takes Jihoon's parents out, and Corey tries to win over Evelin's family with magic tricks. Meanwhile, Jenny and Sumit receive grave news.