Let's Talk About Sex...
Natalie confronts Mike's mom about the "hooker" comment. Michael's friends suggest shipping his sperm to the US. Brandon and Julia leave the farm. A birthday bash goes terribly wrong for Libby and Andrei. Asuelu worries his family will ruin Christmas.