Ready, Set, Go
Larissa and Eric argue about plastic surgery. Big Ed wants to get in shape before dating again. Stephanie settles into her new home, and Erika resumes her photography business. Laura sees her last chance to leave Ecuador. Larry teaches Jenny how to drive.