Travelall Around the World
Mike and Ant welcome a 1968 International Harvester Travelall that's an ancestor of the modern SUV. It's the perfect vacation wagon, if only Ant can tackle a few engine leaks, a hole in the body and an interior that's the wrong kind of vintage.