Hog House Call
A beloved hound has a condition that could complicate surgery for Dr. Ross. Meanwhile, Dr. Blue has a hog house call, Dr. Lavigne has concerns over his vet tech operating on her own dog and a blackout creates chaos at Cy-Fair.