Worst Doctor Ever
Capi's insistence on following rules causes him to blindly take the advice of a doctor who is actually Waldobert Worst in disguise! Using his influence, Dr. Worst tries to put Capi and the Underdogs on long-term bed rest to end sports in Sportsville.