The Good, the Bad and the Randomizer
It's the final four first-round battles as Guy Fieri welcomes culinary rockstars, newcomers and battle-tested TOC all-stars to the kitchen arena. Then in the last battle, the East B qualifier will attempt to take down TOC champ Tiffani Faison.