The Unhappy Land of Birthdays
Everyone is grumpy because Balloonicus knocked over the pillars of the Geburtstagskranz, the wreath-like candle structure that powers the happiness across the land. With even Maylin and Fert sidelined, it's up to the kids to save the day.