Operation Lemon Landing
Jett flies to Sainte-Marguerite Island, off the coast of France, and delivers an inflatable boat to a boy named Emile. Emile needs the boat to bring a giant robot statue that he made out of lemons to be a float in a parade in the town of Menton.