The Case of the Missing Town
When Golden Boy tries to outdo Jett on a delivery, he ends up moving everyone in the entire town of Whittier, Alaska, to Hawaii! Jett, Paul and the pets work hard to get the people, their building and a cute dog named Nacho back to where they belong.