Redemption Time for Our BRZ and Chaser
We famously fell short of our goal of a sub-two-minute BRZ lap at Buttonwillow, along with the power needed to chase single-digit timeslips in our drag Chaser. In this episode, we set out to right those wrongs with big boost and even bigger aero.