New Orleans: The Shocker Shakeup
The New Orleans team returns to list racing. Shannon's '69 Chevelle targets Bobby's top spot on the small-tire list, and Shane's Nova tries to crack the big-tire list. When Barry refuses to race Jerry Bird, hell breaks loose.