The Justice Hole
Space Ghost has a temper tantrum and leaves the show. While he's gone, Zorak, Moltar and Dave Thomas have a great time. Meanwhile, Space Ghost tries to make friends with the superheroes at the Hole of Justice, but they beat him up.