Boo Boo Kitty
Self-heralded comedy-ghetto resident Michael McKean barely gets a word in with Space Ghost, and David Lander suffers a similar fate. Zorak and Space Ghost's roommate tiff spills over into the show. A blimp hovers around Ghost Planet.