Romeo and the Helmet of Destiny
The Guardians get heroic help from Romeo when he is chosen as the "owner" of an ancient talking suit of armor. Unfortunately, the armor takes control and threatens to bring down the Guardians. Only Romeo's big mouth can save the day.