The Panic in Amish Park
The pandemic has forced Jeremiah, Carmela, Ada and Sabrina to come together in Florida. Sabrina prepares for the arrival of her second child, while Jeremiah and Jethro must make peace. Rosanna and Maureen decide to leave their Amish communities.