Modern Cowboy Makeover
A former cowboy and his family love their vintage ranch house, but the awkward layout, dated yellow kitchen and unsafe fireplace need a lot of help. Drew and Jonathan aim to satisfy their conflicting styles with a bright, modern farmhouse transformation.